Menu
Cart 0

Retourneren

Een retour wordt ons binnen de 7 dagen gemeld na ontvangst van goederen. Indien de 7 dagen verstreken zijn is er geen mogelijkheid meer tot retour.
U dient dit eerst schriftelijk aan te vragen per mail naar info@inspirewebshop.be. Daarin vermeld u duidelijk uw naam, telefoonnummer en bestelnummer samen met het aankoopbewijs. We nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Voorwaarden:
- Artikelen zijn ongedragen en vertonen geen tekenen van slijtage
- Artikelen vertonen geen tekenen van waterschade
- Artikelen zitten nog in de originele verpakking
- Artikelen zijn in originele staat met de originele etiketten en/of labels.
- Producten die met korting werden aangekocht worden niet terug aangenomen noch terugbetaald.
- Retourkosten zijn op de kosten van de klant.
-Uit hygiënische redenen worden oorbellen niet geruild
Terugbetaling (Indien van toepassing)
Na ontvangst en controle van retour, brengen wij u op de hoogte (per mail/ telefonisch). We melden u ook een goedkeuring van terugbetaling, ruiling of een weigering van de retour. Wij hebben het recht om een retour en terugbetaling te weigeren als deze niet voldoet aan de voorwaarden.
Indien goedgekeurd start de proces van terugbetaling.
Laat of ontbrekende terugbetaling (indien van toepassing)
Het verwerken van een terugbetaling vergt enige tijd en is afhankelijk van de bank.
Als u dit allemaal hebt gedaan en de terugbetaling niet ontvangen hebt, neem dan contact met info@inspirewebshop.be
Verkoop met korting (indien van toepassing)
Alleen regelmatige geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, verkoop met korting kunnen niet worden terugbetaald.
Omruiling defect of beschadigd (indien van toepassing)
Wij vervangen alleen items als ze defect of beschadigd aankomen bij de klant. De klant dient dit te melden binnen de 24 uur na ontvangst van de goederen (per mail of telefonisch).
Retouradres:
Inspiré
Grijze Zusterstraat 1/2, 8500 Kortrijk
België
De klant is verantwoordelijk voor het terugsturen van de artikelen en de verzendkosten vallen ten laste van de klant. De verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een pakje verzendt met een waarde boven de € 50 moet u een verzekerde verzending overwegen.
Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen.